הנבחרת

מה הקטע עם בלונים?

הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, מסיבות סיום, חתונות, אירועים פרטיים ועסקיים. הם מוסיפים צבע, אווירה ונוכחות ובסיבוב קצר עם זר בלונים ברחוב, יהיה בלתי אפשרי להתעלם מכם.

הבלונים של היום הפכו מקישוט ועיצוב של אירוע, לאירוע בפני עצמו!

אז מה יש בבלונים שאנחנו רואים אותם בכל מקום ואיך זה שהם מרגשים כל אדם, מקטן ועד גדול?

הנה 7 סיבות שמצאנו לנכון לתאר למה בלונים פשוט "עושים" לנו את זה.

  1. "זה מרחף הדבר הזה" – בואו, אפילו ניוטון שגילה את כח הכבידה היה מתפעל לנוכח המראה הזה.
    בלון מסוגל לרחף באוויר בזכות גז אצילי שנקרא הליום. להליום תכונות רבות כאשר המוכרת בניהן היא המשקל הנמוך שלו ביחס לאוויר. תכונה זו מאפשרת לכוחות עילוי לרומם אותו מעלה במקום שירד למטה.
    אנחנו בטוחים שלא פעם תהיתם לעצמכם כמה בלוני הליום תצטרכו כדי לגרום לכם לרחף, ובכן, החישוב הוא מאוד פשוט:
    על כל קילוגרם תצטרכו כ-70 בלוני הליום, כלומר אם אתם שוקלים 60 קילוגרם, תצטרכו כ-4200 בלוני הליום (!!!) והרבה כסף.
  2. הצבעים – מגוון הצבעים שקיים בבלונים הוא עצום כשלל צבעי הקשת! מחקרים מראים כי ישנו קשר בין צבעוניות למידת האושר שלנו.
    כשחושבים על זה, נמצא שיש בלונים כמעט בכל אירוע שמח וזה כי הם פשוט משתלבים באווירה, ובמקרים רבים, הם אלו שיוצרים אותה!
    את צבעי הבלונים תוכלו למצוא בטקסטורות שונות – מטאלי, מט, פסטל, כרומטי, פנינה ושקוף.
  3. בקטע פסיכולוגי – הבלונים שאנחנו מכירים היום, קיימים כ- 250 שנה. זאת אומרת, שכנראה גם סבא של סבא שלכם, חגג עם בלונים.
    לכן, כשאנו רואים בלונים, המוח שלנו מקשר אותם לאירועים משמחים וזה אוטומטית מעלה בנו תחושה טובה! איזה כיף!
  4. "כל זה מבלונים?!" – בשנים האחרונות, עולם הבלונים הפך לתחום אמנותי חדשני לגמרי. אמני בלונים מכל העולם יוצרים עולמות שלמים של מייצגים אומנותיים שעשויים מבלונים. מי חשב לעצמו שאפשר לפסל את מגדל אייפל, בית ממתקים ענק, או מכונית מרוץ עד הפרטים הקטנים וכל זה מבלונים בלבד?!
    כיום יש תערוכות עולמיות של יצירות מבלונים עוצרי נשימה, וגם קהילה ישראלית של בלונאים עם הישגים עולמיים מרשימים! (ביניהם, גם אנחנו ! צמחנו מתחום הבלונים, סיפור מעניין אם תרצו לשמוע יום אחד )
  5. זול ונגיש – שכחתם שחוגגים לסבתא? החברה הכי טובה שלכם ילדה היום? בלונים הם בהחלט פתרון מעולה כמתנה מהרגע לרגע! תוכלו למצוא בלונים כמעט בכל קיוסק שכונתי, או מרכזי קמעונאות במחיר לכל כיס. קיימת גם אפשרות למשלוחי בלונים עד הבית (שווה!)
  6. ללא הפרדה של גזע, דת, מין וגיל – זה לא משנה אם אתם קשוחים כמו רמבו או רכים כמו קרמבו – אין אדם שלא יתמוגג למראה של בלונים וזה לא משנה מהיכן הוא או בן כמה, גבוה או נמוך, גדול או קטן. זה בול פגיעה במיתרי הלב והתוצאה היא תחושת חמימות מופלאה של תודה והערכה.
  7. זה ב"מודה"! – עכשיו יותר מתמיד, בלונים מעוצבים הם ה-ד-ב-ר! הבלונים ממציאים את עצמם מחדש עם טרנדים שנשארים לאורך זמן ומצטלמים מעולה לאינסטגרם!
    כמו למשל – עיצובי חדרים, קיר ועמדות צילום, מייצגים יוקרתיים, פיסול אורגני, מתנות לסלבס וכדומה… כחלק מהטרנד שהולך ועולה, הבלונים מקבלים נוכחות בולטת מאוד ברשתות החברתיות.
    אז הבנו שבלונים יכולים לרגש כל אחד, בכל זמן ובכל מקום.

מה הקטע עם בלונים?

איך אנחנו במינימי משתלבים עם בלונים?

ובכן, התשובה היא – מדהים!

בלונים יכולים להיות קישוט מצויין לעמדות צילום לאירועים!

ניתן לעצב את קיר הצילום של מינימי, מיניבוקס, פופאאוט ועמדת 360 באופן שתואם לצבעי האירוע ובכך למעשה להציע לאורחים גם חווית צילום עשירה יותר, שדרוג של התמונות שיופקו מהעמדות שלנו, שדרוג עמדת הצילום לקיר צילום שגם האורחים ירצו לצלם ולהצטלם באופן עצמאי והכי חשוב ליצור אווירה שתתאים לקונספט.

אם יש לכם הברקה מעניינת לגבי שילוב בלונים עם אטרקציות לאירועים שקיימות אצלנו, צרו איתנו קשר, נשמח להשתתף איתכם בסיעור מוחות ואפילו להפנות אתכם לספקים מהתחום איתם אנו עובדים.

**חשוב לנו לציין שהפרחת בלוני הליום (לטקס, או מיילרים) לאוויר הפתוח מסכן את בעלי החיים ומזהם את הסביבה. אנא הימנעו מלעשות זאת**